Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sport, ahogy én gondolom

AmiSport

AmiSport

Búcsú

2014. szeptember 03. - Ganf

Véget ért egy korszak az életemben. Sokat rágódtam a dolgon, de valahogy nem tudta rávenni magam a folytatásra. Több mint 20 év után megszűnt számomra a magyar labdarúgó NB1!!!!

2_1.jpg

Magyar lévén a foci volt az a sportág amit először kezdtem el imádni. Nem volt nehéz hisz a játék egyszerű mint a faék (leszámítva az örökké változó les szabályt :P). Amikor pedig a tv is nyomta a meccseket onnantól nem volt kérdés, bepaliztak. A hazai foci jó volt, sőt qrva jó volt! Détári, Eszterházy, a 84-85-ös Videoton, a Verebes ETO,-ja később Kovács Kálmán, Vincze Pilu-féle Honvéd, mind nagyszerű élményt nyújtottak.

Később kialakult a szurkolói kötődés amikor már csak egy csapat volt akiért szorítottam, így az NB1 még fontosabb, érdekesebb lett számomra. Először csak távolról (tv, rádió), majd amikor már lehetett akkor a stadionból, a B-közép tagjaként követtem az eseményeket. Volt BL-meccs is (szarrá fagytunk!!!), mentünk Vácra (0-0 és baromi hideg!), és ott voltam az elmúlt 20 év legnagyobb nézőszámával büszkélkedő mérkőzésén is (BVSC-FTC 0-1!).

Természetes volt, ahogy öregedtem és a anyagi és technikai lehetőségek is engedték (Nemzeti Sport, hölgyeim és uraim az internet) megjelent a nemzetközi foci is, de a fő vonal maradt a hazai, az NB1!

Aztán valami eltört bennem és a hazai fociban is, aminek a vége nem lehetett más, mint a hosszan tartó agónia után a szakítás. Az NB1 elveszítette minden báját ami régen volt. Hiába az új stadionok, ha nincsenek nézők. Hiába a rengeteg pénz, ha nincsenek eredmények és a foci egyre szarabb.

"Hiába cseréljük le a kerti budit, márvány angol wc-re, a szar attól még szar marad!"

Viszlát magyar Nemzeti Bajnokság, egy ideig nagyon szép voltál, a vége azonban szar volt. Minden tiszteletem azon mazochistáké akik hajlandóak erre pénzt és időt áldozni.

A válogatott maradni fog, már csak azért is hogy legyen min röhögnöm, illetve legyen miről írni pár csípős sort. Főleg amíg Pinyő kommunikáció király a szövkap!!! :D

Bevallom egy jó ideje már egy új, bimbódzó szerelem van az életemben, aminek mostantól teljesen átadom magam. Sajnos ez csupán szeptembertől februárig tart, de soha nem hagy csalódni, nem kurvul el, szaródiki el, és ami a legfontosabb sohasem unalmas!!! Mindig várom az évenkénti egymásra találást, ami a magyar foci bajnokságról már jó ideje nem volt elmondható :D

A bejegyzés trackback címe:

https://amisport.blog.hu/api/trackback/id/tr746665629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása