Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sport, ahogy én gondolom

AmiSport

AmiSport

Kis hazai elemzés

2013. december 18. - Ganf

Év végén szokás írni egy összefoglalót, amiben elemezzük, kiértékeljük az adott sportágban, bajnokságban történteket. Úgy döntöttem, hogy én is beállok a sorba, és megosztom veletek a hazai foci őszéről. Íme a magyar válogatott és az MB1 kielemzése.

És egy kis extrának:

Erről asszem ennyi elég is!

A bejegyzés trackback címe:

https://amisport.blog.hu/api/trackback/id/tr395696929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása